Tuesday, January 12, 2010

Paka Iradah

Jhor Kawasan Kajang telah berlangsung pada maghrib hari ahad 10 Januari 2009 di Surau Sg Jeluk....

Yang bagi bayan adalah Ustaz Lokman dari Darul Huffaz Kajang Prima....

Ramai juga yang datang, sekitar 50 orang dari seluruh kawasan halqah kajang....

Banyak yang bagi niat....termasuk aku yang hina dina ini untuk 40hari 1 Jun 2010....

Kena banyak doa dan tawajuh....

P/S Dr Shafie siap peluk & cium aku bila jumpa (aku rasa memang la petanda aku teramat slack selama ini)

3 comments:

Ziarah76 said...

1 Jun 2010, amin... semoga Allah terima, insya-Allah

aku pun slack, tapi setakat ini orang rumah je yg peluk. hehehe

azharjaafar said...

orang rumah yang peluk, makin tambah slack la..

Ahmad Al-Hadi said...

tu bukan slack ag dah.... tu sudah karam di lautan.....hehehehe