Wednesday, February 13, 2008

Hari Raya Korban kat Kampung 22 Dis 2007

video
Aku tau, aku tau.... Raya aji dah lama abis... apa cite ni baru nak masuk... tapi ini educational bro.... macam discovery channel le skit....Dan, ini kenangan ambik video bersama nokia lama aku...

Raya aji aritu aku balik tepen... x pernah2 aku balik kg masa raya aji tapi sebab kali ni kebetulan raya aji jatuh ari kamis, aku ambik cuti ari jumaat jadi dapat le cuti panjang skit...

Dan aku pun jadi peserta kat kampung aku kali ini bersama2 ngan adik2 aku... selalu aku jadi penyembelih kalu kat surau aku sendiri, jadi sibuk le x nyempat2 nak ambik gambar...

Kali ini aku bertekad nak jadi pemerhati je.... jadi dapatle aku jadi jurugambar je...

So bagi sape2 yang xpernah close up ngan acara penyembelihan, ni peluang korang.... semoga timbul semangat untuk berkorban di tahun hadapan, atau lebih baik menyahut seruan pergi menunaikan haji....Amin...

No comments: