Tuesday, January 22, 2008

Malang tak berbau

20 Jan 2008 akan memalitkan sejarah mendung utk kami sekeluarga sebab kami terlibat dalam kemalangan.

Kejadian berlaku di jalan loke yew. Jalan ni pun tengah rancak dlm construction utk lebarkan jalan.

Aku dah nampak kereta depan brek, aku nak masuk lorong kiri dah penuh kereta, aku pun brek. Sempat le…

Malangnye, kereta belakang… Dam! Dam! Dam! Tiga kali hentakan…

Apa taknye sampai 7 kereta bertindan2. Cuma aku yg kat depan sekali jadi enjin takde apa-apa le. Tapi belakang…huhu..


Tengok jele gambar kat atas tu. Kau tak sedih ke…? Tak sampai setahun dah jadi macam tu..

Tapi aku syukur le sebab semua famili aku tak ada apa kecederaan. Tapi puas lah melayan urusan repot polis lepas tu…

Apa nak buat, dugaan di bulan muharam…hehe

Tengok le, barisan kereta yang di belakang aku tu… betul2 kat belakang aku perodua kelisa..

Bocor terus radiator, kena pakai tow truck …
















Senarai kereta yang terlibat:









Tuan punya nota ni… Mercedes…

dia belakang iswara..

tak ingat yg mana satu…hehe jadi semua 7…

1 comment:

lavender said...

huyoo tragedi januari ni.. mujur takde ape2.. alhamdulilah..